söndag 22 april 2018

gör ett Blomsterhjärta ~ make heart of flowers......

there is a translator to the right ( in web version)
nu är säsongen verkligen igång.... helt underbart....
och nu "kliar" det lite i mina fingrar att få pyssla med BLOMMOR
här har jag tagit ett hjärta i oasis och dränkt in ordentligt med vatten
jag köper mina oasis på LJ Design

sedan behövs det blommor med korta skaft.
jag föredrar ROSOR :)

bara att sätta i  blommorna.
tänk på att skaften ska vara nyskurna, så blomman kan dra vatten

så lätt och så fint...
man kan givetvis ha andra blommor än rosor.....

jag har en del rosor från mitt växthus nu.....

men längtar efter överflödet från alla mina rosbuskar på friland..
ovan "The Wedgwood Rose"
klicka gärna igång filmerna nedan, så får du se hur det är i Malevik på sommaren
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar