måndag 26 mars 2018

FJÄDRAR ~ FEATHERS

there is a translation to the right ( in web version)
i år rasar debatten om Påskfjädrar...... jag har försökt hålla mig utanför den...
jag köper bara fjädrar som garanterat är från slakteriavfall ( som ändå ska slängas) det måste ju vara med miljövänligt än att tillverka nya av plast?
eller tänker jag fel?
jag köper mina av ett företag som garanterar att det är från döda djur
det är butiken RUM FÖR INSPIRATION

men nog om det.
visst är det UNDERBART med allt PÅSKPYNT :)
ni kan se hur jag gjorde pyntet med ormhassel HÄR

och mitt tionde och sista ris är klart.... nu vill jag bara ha SOL så dom slår ut lagom till PÅSK
ni kan se mer PÅSKPYSSEL om ni klickar HÄR och scrollar medåt
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar