torsdag 4 maj 2017

VÄLKOMMEN till ROSHIMLEN ~ Welcome to Heaven of ROSES

there is a translator to the right
ja nu mina Vänner börja vi närma oss den mest fantastiska tiden på året....

När Maleviks Rosenträdgård står i full blom,,,
det är så nära Paradiset man kan komma på jorden...

över 300 Rosenbuskar, mest Engelska Austinrosor....

vi gör en rundvandring i Rosenträdgården....
skär massor med väldoftande rosor... som ni sedan får ta med Er hem

är det för varmt eller kallt så fikar vi i Orangeriet...

ROSOR i alla dess former, dofter och färger....

jag lovar att ni kommer att bli inspirerande att vilja börja odla själva...

det är nämligen VÄLDIGT LÄTT att odla ROSOR....

DOFTERNA är otroliga... ni kommer att bli förvånade...

jag möter ofta upp i finaste Linnekostym...... vad gör man inte för sina gäster
jag tar emot grupper juli tom sept.
det är ungefär lika fint hela perioden eftersom jag bara har rosor som blommar kontinuerligt..
max antal är ca 15personer per grupp...
maila på rosor.eu@telia.com
eller ring 0706603408
VÄLKOMNA
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar